söndag, november 05, 2006

Post helg

Där ser man.
Har faktiskt klarat av hela helgen utan att ramla och slå mig, tappa glas i golvet, vifta ner blomkrukor eller bli överkörd. Och det trots att jag inte, som jag ett tag funderade på, stannat kvar under täcket hela helgen. Nä, jag har faktiskt varit på gymmet utan att tappa vikter eller klämma mig på någon maskin. Och så har jag åkt kommunalt till Gurran utan att halka in under bussen OCH kört bil inne i stan utan att köra över någon cyklist!

Till en helt annan sak.
Hur konstigt kan man egentligen äta i England?
Såg ett program på tv där någon typ mormor frågade en unge om han inte ville att hon skulle smula lite chips(crisps) över hans spaghetti. Är inte det precis hur konstigt som helst?
Jag säger bara; what flavour?

Och ytterligare en annan sak.
I morgon börjar jag 06:00. Guvakul.

Inga kommentarer: