fredag, november 03, 2006

Borde jag sova bort resten av helgen?

Det känns som om jag är inne i ett skov.
Av otur.

Onsdag:
Härom dagen skulle jag och AB åka och träna. Han skulle bara hämta bilen på verkstaden först.
Packade väskan och tog en taxi till verkstaden. Men det tog så lång tid att få ut den från verkstaden att det blev för sent att åka och träna.
Då tänkte vi att vi skulle åka och handla en svart persienn (en har gått sönder), men det fanns inte att få tag på någonstans. Just svarta alltså.
På kvällen åkte jag till repan. Då funkade inte datorn där. Vi meckade isär den och kom på felet. Trodde vi. När vi satt ihop allt igen och krypit klart på golvet så startade den inte igen.

Torsdag:
Igår skulle jag spela bandy. Tog av misstag med mig AB's klubba istället för min egen. Våra klubbor är vinklade åt olika håll. Som tur var hade en kille på träningen med sig en extraklubba som var rätt(egentligen fel)vinklad som jag fick låna. Tack tack. Under matchen krockade jag med samma kille och bet av en flisa på en tand.

Fredag:
Idag skulle vi åka och träna igen. Packade väskan och åkte iväg. Den här gången var gymmet stängt.

Jag undrar vad resten av veckan har att bjuda?

1 kommentar:

den timide sa...

Att du får en svart persienn i huvudet när du kliver in på gymet???