måndag, november 20, 2006

Missöden

Men herregud vilka problem jag har haft med att komma in på allsköns platser på nätet idag. Jag blir utkastad från msn hela tiden, och nu är det första gången jag kunnat komma in på bloggen.

Och jag som har haft så mycket intressant att skriva om!
Not.

Det enda som egentligen hänt, bortsett från alla tekniska missöden som jag tillskriver tekniken på företaget, är att AB idag lovade att kolla att jag var vaken vid 10:00. Jag skulle börja 12:00 och tänkte att det är väl klart jag är vaken, men bara utifallatt..

Han ringde 11:00. Jag sov som en stock.
Jävla skit.

3 kommentarer:

Jedin sa...

Jag känner ingen (som inte är i puberteten) som sover så mycket som du

Catherine sa...

annika är i puberteten

I stort sett menlös sa...

Just det! Jag är (extremt) sent utvecklad.