torsdag, april 13, 2006

Drömtydning?

Herregud. Jag begriper inte varför jag är så evinnerligt trött hela tiden. Vårtrött?

Hade en fullständigt bisarr och riktigt läskigt lesbisk-liknande dröm inatt;
(Känsliga kan sluta läsa här, men det vet jag att ingen av er gör.)

Jag var hos en läkare (för nåt enkelt, typ förkylning) varvid hon (läkaren alltså) smörjer in min mage med något konstigt medel som får min hud att börja bubbla. Det blir liksom som pingisbollar runt om midjan. Plötsligt så griper hon tag i mig bakifrån och sliter av mig byxorna och trycker något hårt mot baksidan av min bara rumpa. Sen slänger hon ut mig i sitt gynekologiska mottagningsrum som har stora glasrutor ut till Skärholmsgallerian.

Nån stans här vaknade jag lätt kallsvettig. Tolkningar emottages tacksamt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

HA HA HA HA
Hon skulle nog bara ta tempen.

Anonym sa...

"trycker något hårt mot baksidan av min bara rumpa."

Kan det ha varit en blind doktor som skulle utföra en rektoskopi men missade lite?