onsdag, april 12, 2006

Håhåjaja

Jag tycker inte jag gör annat än arbetar. Det blir lätt den känslan när man jobbar 12-21 (igår), och 11-20 (idag). Man hinner liksom inte mycket mer.
Sitter här på min plats som en robot. Andra är inte lika robotlika....."jag tycker inte jag gör annat än arbetar" får jag lust att utbrista. Sådär lite överdrivet irriterat och sarkastiskt. Men det gör jag inte, för jag är mesigare än ett stort paket messmör.

Någon på mitt jobb har en tendens att lukta extremt illa. Och jag menar verkligen extremt. Varje gång man ska ta lunch måste man först dubbelkolla så att vederbörande inte har lunch samtidigt. För det går verkligen inte att äta i samma rum som h*n befinner sig.
Ruskigt.

Dagens jag mötte Lassie: Alice Timander

1 kommentar:

Jedin sa...

DJag tycker också du jobbar jämt..Å då jobbar jag i snitt 30 h mer än dig i månaden. Hur går det ihop?