torsdag, januari 26, 2006

Saker att få ont i huvudet av

Heldags-kurs i ett rum med extremt dålig luft.
Förvisso.

En annan sak som får mig att få huvudvärk är när en åhörare mmmm'ar sig igenom en hel "föreläsning".
"...man kan exempelvis pröva att bemöta den arga personen som
"............mmmmm.....mmmmm.........................mmm...
ringer i ett högre tonläge, för att sedan sakta gå ner till den
.....mmmm...mm......mmm....mmmm.............mmm.......
ljudnivå som man själv finner acceptabel..."
.mm.........mmm............mmm...mmm..."

Ytterligare en sak som får mig att få ont i huvudet är när man är på ett möte, och någon hela tiden avbryter den som pratar. Inte för att vederbörande inte vet vad den pratar om (nä, i det här fallet verkade det snarare vara tvärt om) utan för att jag inte förstår varför man själv inte håller i föredraget om man nu är så duktig. Det irriterade mig dessutom att hon inte presenterat sig heller.

Usch vad jag klagar. Vilken trist typ jag är. Kan det vara frustration?

3 kommentarer:

den timide sa...

Vi kanske ska slå ihop våra kollegor, de verkar ha en del gemensamt

Anonym sa...

Den där kursen var ju riktigt givande ankan he he ... jag vet vad du menar jag satt och led den dagen jag var där också... och fick ont i huvudet av allt babbel

//Anders

Jedin sa...

vilken kuuuuuurs? Var de den där "jag ska höra med när du svarar i telefonen"