söndag, januari 29, 2006

Fjäderlätta "nattpass"

Så har man då klarat av de två måste-jobba-kvälls-passen. Två - på 10 veckor....
Tänker alltså inte på något sett påstå att det var direkt betungande eftersom det faktsikt bara är två pass på 10 veckor och att det endast var till 01:00.
Men oooooooooooo vilket tungrott fartyg det kan vara ibland. Omständligheten får en fullständigt ny dimension emellanåt. Ska jag göra si, eller ska jag göra så? Resultat? Helt fel val - oavsett vad jag väljer. Märkligt men helt sant.

Avslutade kvällen, eller ja..natten, med lite tv och rostade mackor.
Nu är man ledig från det läckande skeppet i hela tre dar.
Grattis mig.

2 kommentarer:

Catherine sa...

Grattis! du är en duktig matros

Jedin sa...

Dessvärre måste jag förstöra din ledighet, men att påminna om skola i morgon :( sorry