måndag, januari 02, 2006

I morrn far man

Sista dagen.
Det ar daxs att lamna landet utan vattentryck och vaxel.
Man blir galen. Nagot kostar 25 - man lamnar 30...vad hander? Na, da har dom ingen vaxel. Man ska duscha - INGET hander! Alltsa det ar den futtigaste lilla strale jag stott pa. Som om nan kissade pa en.
Annars ar allt bra. Maten har visat sig vara helt ok sa lange man ger sig ivag utanfor hotellomradet. Pa hotellomradet finns annars ett gang restauranger och barer, men alla har samma utbud. Igar forsokte jag mig pa en grekisk sallad. Kan man misslyckas? Gronsakerna har ar jattegoda, men var var faret nar osten gjordes?
Det ar forresten fantastiskt manga ryssar har. Vad det nu har med nagat att gora....
AB's hand laker ratt bra ocksa.
Vadret har blivit battre och battre (=varmare och varmare), men det kan blasa lite haftigt emellanat. Nu ar det dessutom skont ute pa kvallarna ocksa. Fast jag byltar pa mig...sitter har i fleacetroja och tackvast. :)

Na, ni far hora (hohohooo...va skoj) mer nar jag kommer hem. Den som vill alltsa. Tanker inte traka ut nan med semesterhistorier.

3 kommentarer:

Jedin sa...

javilljavilljavill höra!

Catherine sa...

jo, du ska prata i timmar med malande röst och visa diabilder

Har du köpt fina presenter till oss?

I stort sett menlös sa...

Du kan få lite Saharasand eller kamelbajsa som fastnat på skon.