torsdag, december 29, 2005

Detta har hant

Eftersom det inte finns a a eller o sa far ni anvanda fantasin.

Det absolut mest handelserika hittills var igar kvall nar AB skulle oppna en vinpava utan korkskruv. Han kampade och kampade och kampade. Hoppades pa att kunna trycka ner korken istallet for att dra upp den. Och det lyckades ju. Inklusiva tva stygn i handerna. Sjalv fick jag bara en skrama.

Annars ar det ratt svalt. Pa kvallen nar solen gatt ner ar det inte varmt alls. Pa med koftan. I morrn ska vi ut och snorkla - jag tanker jaga tag pa en vatdrakt. Annars kommer jag nog frysa ihjal. Alltsa - det ar inget egentligt fel pa varmen i vattnet, men att ligga i och guppa lange och sen komma upp i svensk sommarvarme blir nog for mycket for en frusen person som mig.

Nu ska vi tillbaka till hotelldoktorn och byta bandage pa handen.

4 kommentarer:

Catherine sa...

haha det är ju jätteroligt. Som att ni nästan besökt s-t görans fast där, i egypten. iofs var det ju inte du, men ändå. humor

Jedin sa...

Men jag måste säga.. ni passar verkligen ihop!

I stort sett menlös sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
I stort sett menlös sa...

Jag höll i flarran på anmodan av AB - och - trots protester. Tyckte det kändes vådligt. Vilket sedemera visade sig vara en riktig iaktagelse.