lördag, november 19, 2005

"Man har bara födelsedag en gång om året"

Så har då födelsedagen förflutit i stilla mak.
Det är ju sällsynt med röjarpartyn nu för tiden. Vänta...."Nu för tiden"... Har det någonsin varit röjarpartyn? Nä just det. Tänkte väl.
Som vanligt alltså.
De närmast sörjande och mest tappra själarna samlades för en stillsam historia som avslutades före midnatt.
Tack alla, för fina presenter! Jag antar att ni redan vet att ni utan dom aldrig blivit insläppta.

Någon gång på morgonkvisten (i morse alltså) hörde jag genom öronproppen att katten kräktes. Straxt efter sågs AB tassandes genom mörkret för att torka.
AB var för övrigt uppe med tuppen. Han skulle iväg på "sportresa" till Eskilstuna. Tror han gick upp runt 7. Själv var jag då fortfarande på väg i mitt alldeles eget äventyr. Djup förankrad i kudden och med öronpropp på svaj.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för igår - trevlig. Om jag inte missminner mig gick jag från dig vid 22,30 typ.. och var hemma 00,15? Eh.

I stort sett menlös sa...

Vänta! Vadå? Vad är det jag kan få gratis i efterskott?
;)