onsdag, november 30, 2005

Ledig

Otroooligt skönt.
Vaknade utvilad straxt före nio. Gick upp och såg en film till frukosten. Älskar såna morgnar - när man bara kan ta det lungt.

Hade tänkt tvätta, för vi har sjukt mycket tvätt, men har just upptäckt att dom just idag gör om i tvättstugan. För tillfället ser det ut som allt annat än en tvättstuga. AB var dock och frågade hantverkarna hur lång tid det skulle ta, och dom menade att den skulle vara klar om en timme. Jag känner mig tveksam.
Kan annars ägna mig åt att städa, för det behövs det med. Och sätta upp julljusstakar kanske, för det har inte blitt av än.

För övrigt koncentreras mitt liv idag av en illröd finne på höger kind. En riktigt jävlig inombordare. För tillfället är den nymasakerad vilken förmodligen inte kommer leda till annat än en upptrappad inflammation, men jag kan helt enkelt inte låta bli.

Inga kommentarer: