lördag, juni 30, 2007

Nödvändigheter

Jävla helvetes jävla.
Mina favvobrallor sprack över knäet igår när jag lite hastigt satte mig på huk. Jag visste liksom att det var på gång och det troligtvis bara var en tidsfråga innan det skulle inträffa. Men endå blir jag alldeles; "Nääämen, nääääeeeee....!!" och lite snyftande.
Chansen att jag ska hitta ett par nya lika välsittande är ungefär en på miljarden tror jag.
Men jag ska göra ett tappert försök.

Annars är det skor jag behöver. Ska ta med min skoguru på skojakt idag. Eller någon annan dag eftersom skogurun eventuellt är mer sko än guru idag.
Oavsett vad, så ska jag åka till stan idag. Systern fyller år i morgon och det måste inhandlas present.

2 kommentarer:

Åsa sa...

Men... Har du problem att hitta jeans?

I stort sett menlös sa...

Ja. Det vet du väl?!
Alla jeans som passar i ben och över gumpen är så stora i midjan att jag kan få in 2 frallor i mellanrummet.
Och vem vill gå runt med 2 frallor i brallorna?