onsdag, maj 09, 2007

Klagolåt

Kommunaltrafik.
Varför kan inte folk som ska åka till ändstationen sitta innerst på sätet?

Idag på morgonen lagade jag en tand. Eftersom jag är blödig (vad det beträffar tandläkarbesök) så avkrävde jag tandsköterskan bedövning.
På eftermiddagen var jag hos naprapaten. När jag låg med anskitet ner mot bänken gjorde det ont i hela huvudet eftersom bedövningssprutans "stickplats" ömmade som bara fanken.

Nu ilar det lite i den nylagade tanden när jag biter ihop med den i ett visst läge. Just därför(?) var köttstycket jag köpte till middag segt som en skosula.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag brukar demonstrativt försöka ta mig in till innersta platsen bara för att reta dom lite, dom som sitter ytterst. Ibland låter dom sin väska ligga ytterst, då brukar jag lyfta upp den.
Fast på tunnelbanan kan det som tjej vara bra att sitta ytterst för annars kan det komma fula gubbar och stänga in en.