lördag, mars 24, 2007

Tillfälligt fel

Oj. Det här måste vara ett tillfälligt misstag.
Jag kan surfa obegränsat på jobbet!

Annars da?
Jora...

När Björn Skifs "Krama mig" kom för andra gången på en dryg timme på radion, stod kollegan inte ut längre, utan bytte kanal. Innan dess hade jag fått höra alla årets svenska schlagerlåtar minst två gånger samt ett och annat guldkorn i form av Ola Håkansson och Secret Service med "A flash in the night".

Nu tror jag att vi har the voice på eftersom jag redan har räknat till två 50 cent-låtar och två Justin Timberlake-låtar.

Nu har jag fått klart för mig var smitthärden var för min maginfluensa i alla fall.
I fortsättningen ska jag göra som andra och inte ta i hand på folk när jag hälsar. Bara kasta lite förstrött med huvudet ("tjenatjena").
Man kanske ska börja gå på tillställningar iförd mitella eller ett fakegips?

Inga kommentarer: