fredag, mars 16, 2007

Återbesök

Jag fattar inte varför jag hela tiden får besök av världens jobbigaste finne.
Ungefär varannan månad upptäcker jag att "nu er'en på gång".
Och varje gång försöker jag ignorera den. Och varje gång svarar den med att ignorera min ignorering och därmed bli riktigt kalasröd och gärna lite glansig. Och sådant tål jag bara inte, och det slutar därför med att jag med hjälp av diverse tillhyggen försöker göra livet kort för den jäveln. Vilket i princip aldrig händer. Istället genererar det givetvis ytterligare problem.
Just nu är jag inne i ignoreringsstadiet. Jag ska verkligen föröka stå emot.
Fan vad trött jag är på det här!

Övriga noterbara händelser den här veckan är att jag varit lite crazy och kör utan långkallingar.

2 kommentarer:

Åsa sa...

Jag tycker du ska sprita finnen ordentligt, gärna med en bomullstuss över natten. Och det där med långfjallingar, det slutade jag med för två veckor sen!

Catherine sa...

vad heter han? haaahaaa