torsdag, januari 04, 2007

Zickzack

På nyårsaftonen sa AB till mig; 2007 kommer att bli det bästa året...

Just då tänkte jag att han nog hade fått lite mycket innanför västan och att det var på det sättet det yttrade sig, eftersom det inte på något annat sätt avslöjades att så var fallet.

Just nu vet jag inte vad jag ska tro.
Och ni behöver inte fråga, för jag kommer inte att svara.
Däremot kommer jag att berätta.
När jag tycker att det är läge.


Idag har jag varit och tränat innan jobbet och fick, just när jag klev utanför gymdörren, ett zickzackmönster framför ögonen. Inte fullt så intressant som det kanske låter.

När jag kom till jobbet fick jag beröm.
Trots zickzackmönstret är jag därför på bra humör för tillfället.

11 kommentarer:

Catherine sa...

jag HATAR sånt här. Jag blir så nyfiken så att jag får klåda och värk. :)bj

I stort sett menlös sa...

Jag vet. Jag med. Och endå var jag tvungen.
Jag är en elak jävel.
:)

superkryp sa...

Snacka om cliffhanger... :/

Eller vänta, är det här en sån där tävling som du brukar ha?

I stort sett menlös sa...

Superkryp: Näe, det är en riktig Cliffhanger.

Catherine sa...

du är ett as

I stort sett menlös sa...

Jag vet. Det är ju till och med mina initialer.

I stort sett menlös sa...

Föresten Catherine: Jag kanske yppar något i helgen, om jag vågar.


(Avdelning: lockbete för att få träffa kompisar.)

Catherine sa...

hahaaa nu MÅSTE du. Fram till dess kommer jag att tro att rörelsen ska expandera utomlands och att du kommer att lämna landet.

Catherine sa...

eller så väljer jag att tro att du blivit friad till och fått en diamantring som kostar 20 000:-

Anonym sa...

Annars kan man lätt tro att det är något annat som ska expandera.

superkryp sa...

Mina två första gissningar var rörelseexpansion följt av magexpansion, men sen kom jag ju att tänka på det här.

Iofs heter det ju skrattar bäst som skrattar sist.

En sak är säker, det är nästan lika roligt att gissa hemlisar som att spela tv-spel!