fredag, januari 12, 2007

Häftig fredag

Första ledighetsdagen av tre.
Klockan är halv två och jag har ännu inte lyckats pillra i mig någon frukost. Är så seg. Fast nu är det nog snart på gång i alla fall.
AB har redan stuckit och lämnat mig som gräsänka resten av veckan.
Efter att ha läst en annan blog fick jag påminnelsen om att jag nog borde kolla csn's förehavanden, och visst - nu hade dom vaknat till liv.
Ett samtal senare är det konstaterat att jag blir ungefär 1000:- fattigare per månad i resten av mitt liv. Typ. Det var kul så länge det varade ungefär.
Annars kan jag ju alltid köpa en trisslott.

3 kommentarer:

Catherine sa...

välkommen bland oss andra dödliga

Anonym sa...

Ja herregud, det där ser man inte fram emot. Jag kommer ju dessutom få en jäkligt dålig ingångslön när jag är färdig.

Jedin sa...

Man ska nog vara glad om man får jobb till och börja med...

Sen tycker jag du inte ska slänga bort pengar på trisslotter, du iallafall slänger..