lördag, november 11, 2006

Anonym missunsamhet

Egentligen.
Alla sajter på nätet där medlemmar röstar på varandra måste väl ändå vara världens sämsta påfund? Speciellt om det ingår en tävling i momentet.

Typ; "Sätt betyg på..."....sen valfritt ämne.

Jag hatar verkligen sånt, för det enda som påvisas är folks otroliga missunsamhet. Gör du nåt riktigt bra så får du garanterat en etta i betyg eftersom ingen jävel ska tro att dom e nåt.
Gör man nåt halvdant får man kanske en trea - för den som gör något halvdant är endå inget att känna sig hotad av. Eller vadå?

Att få en etta i betyg om man skrivit en uppsats är väl ungefär lika med att ha skrivit; "Det var en gång något som tog slut. The end."
Har man bemödat sig med att skriva en hel historia som faktiskt innehåller en poäng så köper jag inte att man får en etta. Så jävla skitigt bara.

Jag tänker fan aldrig ge en etta till någon som försökt. Skit samma om jag inte gillade stilen.

För dom som nu tror att jag deltagit i en skrivtävling eller nåt annat, så tror ni helt fel. Jag har inte deltagit någonstans, jag bara allmänreflekterar på hur anonymitet (inte)fungerar.

Inga kommentarer: