torsdag, oktober 12, 2006

Rik

Om jag skulle få en krona för varje gång jag hostat den senaste veckan skulle jag vara miljonär.

Det är verkligen riktigt tråkigt att vara sjuk. Och jag är inte ens sjuk. Och det är nästan ännu tråkigare.
Dag-tv har fått en trogen tittare i alla fall. Igår såg jag exempelvis hela "Karl-Jans änglar".
Fast var har alla Jenny Jones och Jerry Springer tagit vägen när man behöver dom?
"Lyckochansen" och "Pussel" skulle jag inte ens att se under hot. Jag verkligen avskyr lekprogram i alla former. "Stadskampen" exempelvis, herregud!

Nä nu har jag klagat klart. Om jag inte håller käft snart så blir väl tv-guden arg och stänger av tv'n för alltid. Och det gör ju knappast min tillvaro skojjigare för tillfället.

1 kommentar:

Catherine sa...

hem till gården är ett säkert kort!