måndag, oktober 30, 2006

Färgglad höstkväll


Man skulle ju kunnat tro att jag fått nog av promenader på ett tag efter igår, men så visade sig inte vara fallet.
Efter att ha agerat husmor på eftermiddagen med tvättning och diskning kände jag att det behövdes frisk luft.
Så jag gick en tur och fick syn på en nymodighet som jag inte sett tidigare.
Dagens tittarfråga är således; vad är det jag fotat i höstmörkret?

Vinnaren belönas endast med ära detn här gången eftersom svaret är lätt som en plätt. Tycker jag i alla fall.

2 kommentarer:

Jedin sa...

Jag tror också att det är tornet. Men vadå gamla Ericsonlokalerna, har dom flyttat eller menar vi olika torn?

Jag menar tornet som sticker upp ur huvudbyggnaden.

Svårt att tro att det tornet skulle bli lägenheter, det känns smalt

I stort sett menlös sa...

Och ni har så rätt så rätt!
Det ser lite ut som ett tivoli nu, fast på ett rätt trevligt sätt.