torsdag, juni 01, 2006

Jäs, aj spik inglish

Så har det då äntligen kommit.



Det var helt omöjligt att ta en skarp bild. Speciellt på Degree of Master of Science. Undrar om det är ett omen.

Det absolut första jag fick höra (till och med före hej) när jag kom till jobbet idag var; "Ja, va bra! Nu kommer vår engelskaexpert. Jag ska fråga henne hur man säger det på engelska. Vänta lite...." till någon i telefon. Vet inte alls vad jag sagt eller gjort för att få detta epitet. Sen visade det sig givetvis att jag inte alls kunde svara på frågan.
Vilken flopp.

4 kommentarer:

Jedin sa...

Hippipp HURRA!
"Master of Science" - det låter sååååå tungt, eller hur?
"Environmental studies" låter mysko, men "health protection" låter som du är en doktor :)

Grattis när korkar vi upp champangen?

I stort sett menlös sa...

Tänk om dom endå frågat efter just hed...

Catherine sa...

ja när ska vi fira?

superkryp sa...

Gjattis!