lördag, januari 07, 2006

Idag igen

Arbetar idag dag 2 av 5 möjliga.

Här är kul. Som vanligt. Har ägnat dagen åt att spela ånlajnspel. Maniskt. Ett fullständigt meningslöst spel som inte går ut på någonting men som skapar ett äcklande behov. Nu har jag äntligen lyckats slita mig. Jag ska försöka hålla mig borta från det resten av dagen eftersom det får mig att känna mig som en idiot. Och det behövs sannerligen inte här.

Vann just nu en interntävling med mina arbetskollegor (kategori onödigt vetande) eftersom jag kunde svara på var Exercisplan ligger utan att fuska med kartbok. Varför finns såna här saker i mitt huvud? Har jag stor nytta av det? Väldigt.

4 kommentarer:

Catherine sa...

du kan bli en sån där som leder stadsvandringar!

I stort sett menlös sa...

Jaaa!! Jag kanske skulle kunna ha stadsvandringar med påpekanden inom hälso- och miljöområdet. Typ, "se här hur farligt parkbänken lutar", eller "tänk på att aldrig slänga batterier i en kommunal sopkorg".
Det skulle säkert bli succé.

Catherine sa...

jaa, eller tänk på vad mycket miljöfarligt avfall som ligger här och skräpar på Exercisplan! För du måste få in din lokalkännedom heela tiden

den timide sa...

eller så börjar du med guidade turer för bönder som kommer in till stan.....