tisdag, december 20, 2005

Mätt

Efter att igår ha varit på Grill, och ätit kopiöst mycket och gott, är jag fortfarande i princip mätt. Det blev en förrätt med lax och en varmrätt med lamm. Nån efterrätt fanns det inte plats för. Fick sen den äran att åka hem med en kurirförare som hittade till min gata utan att komma vilse nån stans! Däremot hade han en något tveksam uniformering (inkl stickad mössa). Men jag föredrar underlig mundering framför underlig destination/ändhållplats.
Kom i morse på den minst sagt idiotiska idén att ge mig ut på joggingtur. Herre gud! Magen kändes som en påhängd rygssäck (fast på magen) och den gungade betänkligt för varje steg. Kände mig helt däst. Det gör jag aldrig om.
Dagen har för övrigt spenderats framför datorn med produktion av CV. Det lyckades alldeles utmärkt (även om det inte var enkom min förtjänst), och jag är nöjd med layouten. Innehållet i min meritförteckning lämnar dock övrigt att önska.

Inga kommentarer: