onsdag, november 16, 2005

Tronen

Här är den.



Jag undrar om det här upplevs äns hälften så konstigt som det faktiskt känns att sitta på denna tron. Perspektiven och propotionerna blir lite skeva, så här på bild. För övrigt kan man faktiskt se det omtalade kodlåset in till "den egentliga arbetsplatsen" i bilden ovans vänstra, nedre hörn. Hahaha...oj vilken bra beskrivning. Jaja, you get the picture. Antar jag.

Gläntar man på dörren så ser man följande:



Inte för att någon brukar gå på muggen med öppen dörr, men eftersom den här toan nästan ger mig klaustrofobi, är detta foto taget med öppen dörr.



Ja, som sagt. Kanske ser "normalt" ut.
Ni får helt enkelt tro mig när jag säger att det känns lätt olustigt att begagna denna fascilitet.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för den fina skilldringen av "gäst" toan. Men de va ju inte därför jag kom hit för att babbla om dass... Ville ju säja GRATTIS på födelsedagen ;D

Catherine sa...

jag är väldigt glad över att äntligen få se den omtalade podietoan. TACK. nu väntar jag med spänning på outandet av resten av arbetsplatsen.

Anonym sa...

HAHA där har jag faktiskt suttit...
Kändes precis som nån skulle rycka upp dörren närsomhelst