onsdag, oktober 29, 2008

Händelserikt

OJOJOJ...det har hänt såååå mycket.
Jag har inte hunnit skriva någonting!

Eller hur.

Det som trots allt faktiskt hänt i mitt liv måste vara att jag var hiskeligt trött förra veckan, men denna veckan har jag otroligt nog piggnat på en smula. Det är stort.

Annars har jag mest jobbat och blivit irriterad på bakåtsträvare.
Igår var jag på dotter/syster-bolaget och fick mig en dos framtid serverad igen.
Och så kommer jag "hem"... och så blir jag sur igen för att allt måste ta sådan tid.

Helgen spenderades (för då var jag fortfarande extremt trött) som en hög i soffan tillsammans med AB. Vi gjorde ett försök att åka till IKEA också, men kön till kassan började redan ute på motorvägen, så det blidde inget. Vi åkte till systemet och köpte vin i stället.

Inga kommentarer: