fredag, augusti 15, 2008

Observationer

Jag brukar inte stirra på folk. Jag brukar faktiskt försöka undvika det i det längsta. Men när jag igår satt och såg ut genom ett restaurangfönster och det gick förbi en tjej i knallgrön t-shirt och ovanpå det, en svart bh, ja då kunde jag faktiskt inte sluta titta. Mycket för att jag var tvungen att förvissa mig själv om att jag verkligen såg rätt.
Jag vände mig sedan mot systern med ett frågande; "eehhh...?",
varvid hon bara replikerade; "ja.".


Jag brukar sällan dricka coca-cola nu för tiden. Och jag har aldrig druckit lightläsker för det är så enormt äckligt. Kanske är det därför jag inte riktigt hänger med i svängarna, inte vet jag men, what da fuck?




2 kommentarer:

Åsa sa...

Jag har hellre en svart bh utanpå en knallgrön t-shirt än dricker lightläsk.Sen spelar det ingen roll hur mycket vitaminer de än pillar ner i läsken. Jag dricker't int!

I stort sett menlös sa...

Ja, där sa du ett sanningens ord.