söndag, augusti 31, 2008

Handla

Igår gled jag runt i affärer medans Åsa shoppade.
Det kändes verkligen som om jag gled. Inget riktigt fångade mitt intresse, och gud, vad tråkigt det är när man känner så. Det var som att det satt någon sorts plastfilm över hela shopping-världen och som gör att jag inte riktigt ser det poteniella i vissa kläder. Nä, nä nä, nä....jag gick runt och kände mig som ett förkylt får; bä, bä, bä,bä.

Åsa däremot hon hittade både det ena och det andra. Jag blev, precis som Catherine lite avis på hennes fina nya läderjacksinköp.

Jo just det. En sak köpte jag. Linser. Oh, så upphetsande!
Det var dessutom ett av de mest förvirrande inköpen i mannaminne från Synoptik.

7 kommentarer:

Catherine sa...

Hurra, jag har också köpt en skinnjacka idag :)

I stort sett menlös sa...

Ja, jag hörde talas om det! Jag ska tror jag också ska köpa en. Det blir lagom fånigt då när vi alla ses.

Catherine sa...

äsch, vi kan låtsas att vi är tvillingar

Catherine sa...

nej, jag menar TRILLINGAR såklart

I stort sett menlös sa...

Ja, i och för sig. Det tror jag skulle gå hem!

Jedin sa...

Fyrlingar i så fall, för jag ska också köpa en!

Anonym sa...

Nä nu får ni fan sluta härmas.