söndag, maj 04, 2008

Det gör ont

Jag har hål i öronen (och då menar jag inte hörselgången) som håller på att växa igen.
(Till skillnad från i AB's fall, där det verkar helt troligt att det rör sig om en igenväxning av just hörselgången...)
Jag försöker nu motverka igenväxningen och det gör för jävligt ont.

Har i dagarna utvecklat ett riktig praktexemplar till finne ovanför vänster ögonbryn. Igår gjorde det så himla ont i finnen när jag skulle sova att jag var tvungen att knapra ipren för att kunna somna.


Och så något helt annat;
Hörde att jag ska få en ny-gammal kollega. Någon från väldigt mycket förr. Som då inte hade några tänder (knappt) men som idag tydligen skaffat sig helt nytt garnityr. Det ska bli oerhört spännande att se om jag överhuvud taget känner igen honom.

Inga kommentarer: