måndag, mars 31, 2008

Köpt

Jag har fått köpa byxor!
Jag hade tänkt mig ett par ljusblå/mellanblå men kom hem med ett par mörkblå. Till.

Å andra sidan så är jag inte överhopad av tillfällen då jag över huvud taget hittar byxor, så det må väl vara hänt att jag hittar (och köper) ytterligare ett par mörka. Jag tänker inte göra om misstaget att färga de nyinköpta till önskad kulör i alla fall. Det har visat sig helt döfött (eftersom jag sen bara hittat byxor i den färgade kulören och inte i ursprungskulören).

Jag köpte några överdelskläder också. Men sånt känns mindre spektakulärt. Trots att de var gröna.

Idag har jag fått en kallelse till Solna tingsrätt för att vittna den 4:de juni. Kanske kan jag lyckas pressa ur mig ytterligare ett nickname? Typ Addika Stönberg.

2 kommentarer:

Jedin sa...

Jag gillar mitt nickname, så det går nog bra.
Glöm inte tala högt och tydligt i mikrofonen bara...

Åsa sa...

Vad ska du vittna om den här gången?