tisdag, november 06, 2007

Kurs Slut

2 och ½ vecka har förflutit med mig som (lek?)kursledare och nu är det slut.
I morgon ska man vara tillbaka i det gamla vanliga hjulspåren.
Jag vet inte om jag lyckats lära mina kursdeltagare någonting (vilket dom faktiskt påstår) eller om det kommer att bli pinsamt uppenbart alldeles snart att inget gick in, alls.
Jag blev i alla fall ruskigt medveten om att jag förväntade mig att de skulle kunna mer inom vissa områden än de faktiskt kunde.
Det kan förvisso vara så att även de blev ruskigt medvetna om att de faktiskt inte kunde en del saker inom vissa områden vilket man kanske kan förvänta sig att de ska kunna. Öööhh..asså..ja...

Hur som helst. Sötebrödsdagarna är över och jag kan vända ett blad i min kalender och i stället börja tugga knäckebröd.

Inga kommentarer: