lördag, juni 16, 2007

Jätte

Drömde flera skruvade drömmar nu på morgontimmarna.

Först var den en där min pappa (helt korrekt återgivet av hans karraktär, inte) hade fått storhetsvansinne och låst in någon forskare i ett rum i sitt hus, med påstående att han (forskaren) var förvirrad. Det var han inte alls utan bara kidnappad av min pappa som ville ta över världen. Jag var tvungen att rädda herr Forskare ur klorna of my evil dad.

Avslutade med en där jag tappade bort mitt jättelika marsvin (stor som en halv katt) i en jättelik påse med solrosfrön (2 x 10 meter). Jag letade och letade, men marsvinet var som uppslukat av solrosfröna.
Det återfanns en stund senare när en kamrat skulle äta solrosfrön med mjölk (mmm) och lyckades få in halva marsvinet (alive) i munnen.

Sen ringde den räddande telefonen.

1 kommentar:

Jedin sa...

Du tittar för mycket på stålmannen..