torsdag, maj 31, 2007

The heat is (not) on

Jag önskar att jag kunde sjunga lite Agneta Fältskog.
Men.
Det värsta med den här årstiden, när det är "varmt" (fast egentligen är det ju inte det, folk verkar bara vara jävligt entusiastiska och springer runt i sommarkläder som för att manifestera), är att jag fryser som fan.
Det är aldrig så kallt inomhus som just nu.
-25 grader utomhus = +22 grader inomhus.
+10 grader utomhus = +18 grader inomhus.

Jag kommer bli ett fyllo de närmaste veckorna.
Rödvin hjälper på ett sånt trevligt sätt inom detta område.
Beware.

4 kommentarer:

Peter Madison sa...

mm...vet vad du menar men hjälper verkligen rödvin mot detta...haha...det visste jag inte:)

I stort sett menlös sa...

Jaa!!! Jag lovar! ;)

Peter Madison sa...

Men du...såg på tv att det skulle bli varmt, på riktigt. Vad ska man dricka då då?

I stort sett menlös sa...

Vitt vin?! ;)