onsdag, maj 23, 2007

Bits and pieces

Tänk. "Alla" (inte alls egentligen, men många) kommer fram och gratulerar.
Vad folk inte vet, är att det var högst motvilligt, efter mycket övertalning och på många premisser, som jag slutligen sa att; "ja, ok....jag provar väl da..".
Jag borde skicka gratulanterna vidare till ledningen.

Igår var jag på en Södermalmsutflykt. Träffade henne över en wokad middag och spatserade sedan runt på östra Söder. Sommaren vill inte riktigt samarbeta med mig. Jag bara fryser och fryser.
Träffade för övrigt, slumpartat, en kompis på Götgatsbacken som jag inte sett på jättelänge. Vi bestämde att vi givetvis måste ses. Snart.
På hemväg, på tunnelbanan, funderade jag över alla yngre tjejer som glider runt i lågt sittande mysbyxor. Jag har aldrig riktigt greppat det modet.

Idag vaknade jag med dundrande huvudvärk och var tvungen att sova vidare ett par timmar. När jag väl vaknade på riktigt kändes det som om hjärnan låg lös och skvalpade.
AB kom hem efter en hård dags arbete (mmm...eller hur..) och började pyssla i ordning på balkongen. Han hade med sig fina lavendelträd och krukor med murgröna, och det blev så fint så fint.
Så nu är det bara för mig att göra i ordning den där smoothien och sätta mig i solskenet och njuta.

Inga kommentarer: