fredag, april 20, 2007

Hett karriärkliv

Idag har min nya karriär tagit fart.
Jag ska bli utbildnings- och rutinansvarig. Sen kommer det troligtvis tillkomma en del annat knep och knåp. Kanske inte världens absolut roligaste jobb, men omväxling förnöjer.

Jag gillar inte osmidiga paragrafryttare.
När jag tänker närmare på det, så är jag förmodligen min värsta mardröm. Jag kan vara en riktig pest. "Rätt ska vara rätt. Ingen mannamån, lika för alla." Deviser som jag skulle kunna ha uppsatta ovanför sänggaveln. Hua.

Gud vad glada kollegorna ska bli att få mig som rutinhäxa. Grattis.


Till något helt annat.
Igår spelade jag bandy i två timmar. När jag kom hem efteråt var jag helt död. Idag har jag ont över allt.

2 kommentarer:

Åsa sa...

Du har väl ont för att en tumme gick ur led, två fotanklar blev mosade och ena handleden blev bruten. Precis som vanligt m.a.o.

Jedin sa...

HAHA jag håller med ovanstående talare..igen