måndag, mars 05, 2007

Inga nyheter

Helgen har förflutit i stilla mak.
Och min ledighet fortsätter. Det är ju strålande!

Det enda väsentliga som egentligen hänt den här helgen är att jag för första gången någonsin intresserat mig för "det oranga kuvertet". Nu ska jag bli rik pensionär.
Usch. Ångest.

Övriga noterbara händelser inkluderar celebert besök från södermalm samt promenad med annan förortsbo inklusive besök på trevligt café.

Har förresten råkat byta till Windows Live Messanger. Vad skulle jag göra det för? Jag trivdes utmärkt med den msn mess jag hade. Finns säkert massor av finesser med den här, men just nu känns det mest som om jag jumpar på isflak i Drevviken.
"BIING-BOOONG!!", lät det alldeles nyss när jag fick ett meddelande. Hade hoppat baklänges och farit ur stolen om det inte varit för ryggstödet. Och den är ful också, tycker jag. Designen alltså. Som kronan på verket.

Inga kommentarer: