måndag, februari 26, 2007

Filmtrubbel

"Jaha, och vem hyrde den här??!"

Jag är rätt säker på att det inte var jag, men å andra sidan så är jag rätt säker på att det inte var AB. Förmodligen var det katten.

Hur som helst.
Jag var inte så sugen på den och vad AB tyckte framgår ju av frågan ovan.
Personligen så var jag inte så sugen på den eftersom jag lider av ett prekärt fenomen. Jag har extremt svårt att skilja på asiater! Jag tycker verkligen att alla ser lika dana ut.... Resultatet när jag ser en asiatisk film blir därför att jag blandar ihop karaktärerna och allt blir totalt obegripligt.

Fast sen sa vi; "Äh, men slå igång den i alla fall...", och gjorde ett tappert försök. Då visade det sig att filmeländet hackade utav bara fanken (ja, vi provade att rengöra skivan). Efter ca 3 minuter stängde vi alltså av filmen i alla fall.

Nu i efterskott känner jag att jag nog hade velat se den endå.
Skit också.

Inga kommentarer: