söndag, februari 11, 2007

Bubbla

Gårdagens kväll avslutades med inte alltför kulinariska lammfärsfyllda paprikor. AB hade inhandlade paprikor av model XL. Skulle behövt ett lamm till varje paprika.

Schlagerfestivalen gäspades förbi.
Marie Lindberg. Askungesaga med tillhörande nervös falsksång går hem i Sverige. Så klart. Vad annars.

Var nära att börja gråta till the bubble boy. Mer än 20 år senare rättfärdigade fortfarande en del av forskarna det hela. "Han fick i alla fall 12 år av lycka och livskvalité." Jag vet inte. Vem kan sätta ett mått på det? Inte jag i alla fall. Han kanske fick det - kanske var det 12 lyckliga år.

1 kommentar:

Jedin sa...

Bubbelboy, började jag o min pappa att att se på.. efter 5 minuter fick jag inte se längre, med motivering.. "NÄE du har redan tillräckligt att oroa dig för, jag byter"