tisdag, januari 23, 2007

Annons

Jag kanske är något av ett unikum för att vara kvinna men jag skulle verkligen behöva en personal shoeshopper!
Helt seriöst känns det som om jag lika gärna skulle kunna befinna mig på partikelfysisk mässa i Hannover.
Jag fattar ingenting.
Är de här snygga, eller är de bara jättefula?
Jag har verkligen ingen aning.

Jag önskar att någon bara stack till mig ett par skor med ett par månaders mellanrum - här, använd dom! Och så var det bra med det.

Så...

Sökes: personal shoeshopper med schysst smak (inte för att jag har en aning och kan avgöra det, men i alla fall..) som ca 4 - 6 gånger per år kan ge sig ut på jakt efter lämpliga skodon åt mig.
Lön: kan tänkas vara en och annan kopp kaffe för besväret men jag räknar iskallt med att själva shoppingen i sig är den huvudsakliga lönen för mödan. Själva inköpen, som bör göras gemensamt pga storleksissues, bekostas av mig.

5 kommentarer:

Sara Ödmark sa...

Håller med, skor kan vara klurigt.

Catherine sa...

Jag vill!! snälla!!! Jag kan inte garantera god smak men jag kan garantera att jag kommer att försöka pusha dig att handla skor och att du kommer att tveka.

För övrigt är word verification till den här kommentaren skobe. Passande!

I stort sett menlös sa...

För övrigt är word verification till den här kommentaren skobe. Passande!
Hahaha!!! Ja det känns ju som ett omen.

Jedin sa...

Jag kan dessvärre inte assistera med skoinköpen, för jag är lika värdelös jag. Däremot dricker jag gärna kaffe! O sen kan jag titta på när du provar skor, och säga ooo va snygga. Fast jag inte helelr har en aning.

I stort sett menlös sa...

Jedin: Det låter jättbra!