torsdag, december 14, 2006

Hej på er..!

Tänkte bara säga "Hej på er" - alla ni som den senaste veckan lyckats hitta till min blogg genom att googla på "sminkös + Ulla-Bella".

Det kanske också är på sin plats att jag avslöjar hemligheten; jag är inte sminkös, men, vore jag det så skulle resultatet förmodligen ha en hel massa att göra med Ulla-Bella.

Sist men inte minst; är det någon som vågar avslöja varför så många plötsligen googlar på just "sminkös + Ulla-Bella"? Jag är uppriktigt nyfiken.

3 kommentarer:

den timide sa...

Det är nog julen fel...folk blir lite underliga då...och hur i jessenamn kom du på det???

Anonym sa...

Om du tänker efter, är det inte ett lite märkligt sammanträffande att dom hamnar hos _dig_ även på bloggen...

I stort sett menlös sa...

Soc: programmet statcounter hjälper en på traven.
Åsa: va? "..även på bloggen..."