onsdag, november 22, 2006

Underminering

Alla företag har väl vissa regler. En del regler kan man tycka är urbota dumma men fortfarande måste ju jag, trots att jag tycker det är idioti kanske, följa reglerna.
Att få en utskällning för att jag följer reglerna är jag rätt van vid. Det tillhör liksom min vardag.
Men.
Jag uppskattar inte, när jag tagit emot en fet utskällning efter att ha gjort rätt, att den som skällt ut mig ringer min chef och min chef då ändrar mitt rätta beslut därför att h*n inte orkar ta konflikten!

Tack så jävla mycket för den kängan!
Jag som trodde att min marionettdocke-tjänst med inslag av slagpåse var värsta sortens anställning. Tydligen kan det bli värre.
Men, varför är jag egentligen förvånad?

1 kommentar:

Jedin sa...

Åhhh gud sånt där är så jäkla idiotiskt!! Men jag är inte helelr förvånad, det har hänt min med nämligen. Samma arbetsplats, och förmodligen samma person...

IDIOT

Jag hoppas du gav honom en rejäl känga tillbaka (det gjorde jag)