måndag, november 13, 2006

Resumé

Sov enormt illa natten mellan lördag och söndag, så söndagens arbetspass var en ren pärs. Fast... på kvällen var jag tvungen (ehh..jaa..hmm...) att spela bandy, och jag hade faktiskt mer ork än jag trodde. Inga mål lyckades jag ramla in men det gick bra i alla fall.

Vänligt men bestämt avböjde jag dock att vara barnvakt på måndagsmorgonen. Jag får jättedåligt samtvete när jag gör det, men jag kände att jag bara inte skulle orka kliva upp vid 6 eller nåt för att åka ut till Gurran och vara där vid typ 8. Inte heller orkade jag åka ut på söndagkvällen efter bandyn (typ 22) eftersom jag sovit kanske 3 timmar natten innan.
Jag vet inte om jag ska ha dåligt samtvete?, men det får jag.

I natt har jag i alla fall sovit som snövit - var helt dödligt borta, alltså - i 12 timmar. Välbehövligt, antar jag.
Och nu vet jag inte vad som hänt - Haleluja !! - för jag har faktiskt, idag, traskat iväg till gymmet helt själv och slitit bland maskiner eftersom jag inte orkade vänta på att AB skulle bli klar med alla sina ärenden.
Jag vet inte vem som blev mest förvånad; han eller jag. Duktig känner jag mig i alla fall.

Inga kommentarer: