onsdag, oktober 25, 2006

ZZzzzz.. ?

Vart har ZTV tagit vägen?
Av någon anledning fick jag för mig att jag skulle se vad som visades på ZTV i kväll och då kan jag plötsligen inte hitta kanalen.

Tydligen kan man kolla på webben men i det vanliga digitala nätet (comhem) är den försvunnen.
Inte för att det var min favoritkanal (nähä?! ..då hade jag väl rimligtvis märkt det..) men det kändes mysko (=jag känner mig efterbliven) att den liksom glidigt ur sortimentet helt obemärkt för mig.
Å andra sidan har det väl säkert tillkommit nån obskyr kanal eller "aftonbladet-tv" eller nåt till sortimentet. Hurra....
Kanske är det helt enkelt så att "TheVoice of hiphop & RnB" har fått ta över efter pop-snörena på gamla Z.

Vem vet?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Är det inte så att 6:an tog över ZTV ? Jag har för mig att det är så.

kram / Åsa

den timide sa...

tror också det, tror de ville satsa på en mer grabbig kanal. Kanske kan detta förklara "being bingo"

I stort sett menlös sa...

Men...6:an har väl funnits långt innan ztv försvann?
Eller är jag helt av banan nu?