onsdag, augusti 23, 2006

From hell and back again

Var på besök i helvetet mellan 07:00-09:00.
Sen dess har det väl mest varit limbo.
Kom dessutom nyss på att jag tagit med mig min nya mp3-spelare fulladdad (nä förresten den e bara halvladdad) med musik, och det gör ju straffkommenderingen till en något mindre smärtsam upplevelse.
Tyvärr glömde jag mp3-spelaren påslagen igår kväll. Den går nog på ren vilja nu. Det får mig att tänka på de gamla walkmans man hade förr i världen. När batterinivån blev låg började ljudet svajja betänkligt. Det lär det väl åtminstonde inte göra nu.

4 kommentarer:

superkryp sa...

Ljudet i min iPod Nano svajar faktiskt precis lite innan den "dör"... Lustigt nog.

I stort sett menlös sa...

Min hade vänligheten att spela klart låten och sen, precis efter, tvärdö.

Jedin sa...

Straffkommendering? Ringde dom in dig till jobbet i 2 timmar????

I stort sett menlös sa...

Det är snarare så att det alltid är en straffkommendering att jobba.