fredag, augusti 18, 2006

Frisk?

Första dagen på arbetet (igår) efter semestern och jag upplevde ett häslotecken.

Jag mindes plötsligt inte flertalet av de 7000 (känns det som) olika koder vilka jag behöver för att;
- komma in på panget
- anmäla att jag faktiskt lyckats komma in på panget
- starta de 6998 olika programmen i datorn och logga in på telefonen

Det är dock inte sunt att jag vid flera tillfällen under min semester varit på vippen att svara i hemtelefonen med företagsnamnet. Det är riktigt illa.

2 kommentarer:

superkryp sa...

"häslotecken"?

Återgå till semestern utan att passera gå, utan att inkassera ...

I stort sett menlös sa...

Hahaha! Gu va bra att jag lyckas skriva just hälsotecken fel. Jag antar att det säger en del om min (egentliga) mentala hälsa(/häsla?).

Spelar förresten hemskt gärna med i det föreslagna monopolspelet. Förutom det där med att inte inkassera.