onsdag, juli 12, 2006

I efterdyningarna av La copa de la vida

Som så många andra tittade jag en hel del på fotbolls-vm. (Svårt att undvika kanske...?)
Fast jag kanske inte tittar riktigt som alla andra. Har liksom lite svårt att bortse från att jag tycker Fabio Cannavaro ser ut som en romersk soldat eller att Gianluca Zambrotta faktiskt påminner en hel del om en fd arbetskamrat. När sen Alessandro Del Piero kliver ut på plan, ja, då ringer "Bååårn in dö juuässääääj" i mina öron. Obevekligen.

Av någon för mig ytterst oväntad anledning har det italienska landslaget genom åren hela tiden fått mig att tänka på olika andra celibriteter. Och det fortsätter...

Det var något med Andrea Pirlo....




Och så slog det mig....



Så från och med nu kommer det (dessvärre) ringa ett envist "Livin' on a prayer" nästa gång jag ser honom.

Hua.

4 kommentarer:

superkryp sa...

ha ha ha. :-D

Catherine sa...

vem ser Gianluca Zambrotta ut som?

I stort sett menlös sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
I stort sett menlös sa...

Jag vet inte om du minns honom; Tom. Robbe har konfirmerat att jag inte inbillar mig.