söndag, juli 02, 2006

Billigt nöje = 40:-

För 40:- fick jag igår träffa systern och barnen. Jag köpte en dricka a 14:- för att klara färden också, i och för sig. Tur var väl det för övrigt eftersom bussarna på ditfärden inte verkade vara utrustade med ac. Hemfärdsbussen hade å andra sidan lite mycket av den varan så det kanske jämnar ut sig.
Idag hade jag tänkt åka och bada med AB, men det hade inte han tänkt sig.
Istället tog jag mitt pick o pack och gick till den valda platsen på berget på baksidan. Där låg jag i två svettiga timmar, sen gick solen in i ett moln för mycket och jag tröttnade.
Fick i stället för mig att jag skulle passa på att springa lite. Och vips kom solen fram igen vilket ledde till en fantastiskt het joggingtur. Jag kanske ska tänka på det till nästan gång. Lura solen inför badutflykten liksom.

Inga kommentarer: