onsdag, juni 14, 2006

Svårigheter

Premiärturen avklarad.
Smög ut igår kväll och gled i sakta mak upp och ner längs gatan. AB övervakade.

Idag fick den följa med till jobbet.
Jag antar att jag i tron att jag var jätteduktig förvirrade mina (få) medtrafikanter rätt ordentligt eftersom jag blinkade - hela tiden. Fattade först i sista svängarna att man var tvungen att "slå av blinkersen" också. Inte som på en bil, där den automatiskt slutar blinka när man svängt.

Den är fasligt tung också. Varje gång jag ska parkera får jag slita som ett djur för att få upp den på stödet.

Så ser ni någon som sliter och drar i en moppe som blinkar, så är det bara jag.

2 kommentarer:

superkryp sa...

Du behöver bara få in rätte knycken (gunget) så är det jättelätt att få upp den på stödet. Det är jag övertygad om. ;) :)

I stort sett menlös sa...

Ja det får vi verkligen hoppas. Annars blir det jobbigt.