söndag, juni 11, 2006

Är jag verkligen sjuk?

38,2 i går kväll, 37,5 idag.
Febern fladdrar fram och tillbaka (eller upp och ner) som ett segel i bleke.

I morse ringde Storebror. Fast det var väl egentligen snarast Storasyster eftersom jag helt sanningsenligt fick en äkta syster på tråden. "Gommorron Annika! Hur måååååår du? Har du fortarande feber och ont i halsen?" Jag vart lite paff. Hade liksom inte riktigt räknat med att få en påringning och bli uppkollad om jag verkligen är sjuk.
Jo visst, jag hör av mig när jag mår bättre, och nää jag har inte ont i halsen, och visst går jag till doktorn om jag börjar ont i halsen också. Tack tack.
Tänk om jag stått i duschen - då kanske dom trodde att jag var en simulant som låg på en badstrand nånstans!?

Till Åsnan:
Barbs har gått med i nåt som kallas songbox.net. Det kostade honom en hundring men jag sa att jag skulle bjucka på en mc chicken o co för besväret ;p.
Man laddar upp låtar och sen kan A&R's från olika förlag gå in och lyssna, betygsbedömma (1-10) och ta kontakt med en om dom tycker det är intressant.
Än så länge så har han lagt upp Finally och So seductive.
Någon typ av "musikförening", UpSweden music community, har varit inne och lyssnat och givit Finally en 7:a och So seductive en 9:a. Dom hade dessutom skrivit ett brev där det bland annat stod "Vi tycker er musik låter intressant och skulle gärna vilja ha en fortsatt kontakt med er."
Jag kan vidarebefordra mailen om du vill. Det står inte så våldsamt mycket, men i alla fall.

1 kommentar:

I stort sett menlös sa...

Haha, va kul att du skrev "Hej". Som om du skrev ett mail liksom. :)

Jag har vidarebofordrat.