tisdag, maj 02, 2006

Nej till tantben

Såg mig i spegeln härom dagen och konstaterade att dom verkar komma med stormfart - celluliterna.
Men HJÄLP?!? Jag är ju inte tjock?
Insåg alltså att det borde bero på något annat. Och givetvis. Det beror inte på att man är överviktig utan på att man har dålig blodcirkulation i bindväven. Brukar jag frysa? Och även om jag inte fryser - brukar jag ha kalla fötter?
Bindvävsmassage!!!
Hurra!!
Har alltså börjat massera mina ben (bindväven då ra). Och för i helvete! Hur kan någonting göra så ont? Jag undrar nu hur jag kan ha missat att mina ben i princip verkar döda.

2 kommentarer:

I stort sett menlös sa...

Bindväv finns överallt i kroppen. I det här fallet mellan fettcellerna i underhuden.

Jedin sa...

Det borde du väl ha märkt, efter alla bollavtryck..