tisdag, maj 30, 2006

Ej alltid så hjälpsam

Är det ok att säga till någon, som öppnar ett samtal genom att skrika och svära osammanhängande, att; "TROR DU PÅ FULLASTE ALLVAR ATT JAG TÄNKER HJÄLPA DIG OM DU BÖRJAR MED ATT SKRIKA??!?!" och sen säga hej då och lägga på?

Det tyckte inte den som jag gjorde luren i örat på. Han ringde tillbaka och sa att jag var barnslig och skulle växa upp. Jag började gapskratta.

Sen ringde nån som tyckte att jag var dum för att jag tyckte han var klantig (det sa jag inte...jag svepte in det i nåt oj-det-var-ju-inte-så-bra) som körde till Hagsätra istället för Högsätra på Lidingö (när det står klart och tydligt att det ska vara Lidingö) och därför tvingades köra mellan Hagsätra och Högsätra gratis.

Livet är hårt.
Jag är hårdare.

1 kommentar:

Jedin sa...

Gud du måste byta jobb!